Výlet..Chotěbuz,nákupííí

21. května 2009 v 20:08 | Cathrine
Popovídám vám o dnešku....se třídou jsme jeli na 1.výlet...bylo to do Chotěbuze do archeoparku a do rybího domu.....Vlakem jsme přijeli z Karviné a přijeli jsme teda do Chotěbuze u toho rybího domu kluci si furt dělali srandu s učitelek...potom za půl hodiny nám učitelky oznámily že máme jít nahoru po schodech a těch bylo 102!!!!Ve 40stupňovém vedru jsme šlapali a šlapali až jsme tam došli byl tam ten archeopark prvně jsme s průvodkyní obcházeli okolo všeho a pak jsme vešli do toho hradiště...Moc mě to nebavilo jelikož já nejsem nějáký fanda dějepisu a o Slovanech vím jedno velké H****..xD...Tam nic tak extra nebylo 3 Slovanské domy a jeden hlavní dum a kolem samé vysoké dřevěné hradby....řekla bych škoda peněz +focení stálo 30kč takže se omlouvám že jsem vám nic nevyfotila protože se mi nechtělo dát 30Kč za to že tam nic nejde vyfotit...potom jsme měli asi hodinu volno a mohli jsme tam všecko obějít a tak jsme s partičkou hopsli na nejbližší a největší stěnu kde byl stín a ulehli jsme...po 10ti minutách nudy jsem se šla opalovat ale to jsem asi neměla dělat(vysvětlení na konci)...Potom jsme celý spocení smradlavý a uchozní bez energii šli ke vlaku a odjely na směr Nádraží Karviná...tam jsme vylezly a měli jsme všichni rozchod na nádraží a už si každýá mohl dělat co chtěl tak jsme s kámošema vyrazili do hypernovy my tam máme takové centrum kde je céáčko,New Yorker,Deichman,humanic,Sportisimo,D-Sport,Kik,Takko,Rossmann,DM,Bijou Briggite,atd...a tak jsme z holkama kámošovi vybrali dobré triko a brýlky pilotky....potom jsme odjeli autobusem do Pizzerie Le caffé kde je akce 1+1pizza zdarma takže skoro každý měl jednu pizzu nasoukala jsem to do sebe a pak asi jsem šla asi 3 km domů....osprchovala se a objev!Opalovat jsem se opravdu neměla jelikož jsem si vzala blbý střih trika a mám spálená výstřih a ramena :(teď jsem se jenom na icq dívala na statusy jaký to byl dneska nejlepší den a musím uznat !!!:-D

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.